|
|
|||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
NAM | ||||||||||||||||||||||
autor: Fanotherpg
ONI są wszędzie, czyhają na nas, na nasze życie. ONI walczą, walczą o to aby mieć kontrolę nad nami, nad światem, całym światem. ONI nie pozwolą, aby ktokolwiek im przeszkodził nawet Mai! NAM jednak potrzeba bohatera, NAM potrzeba legendy i dlatego też dla nas przybywa NAM!
Powyższy wstęp ma tyle samo sensu i składni co fabuła NAM. Jednak nie ona tutaj jest najważniejsza, bo wprowadza nas z przymrużeniem oka w klimat tej baśniowej prostej bijatyki. Cała historia opowiada nam historię wojownika, która wydarzyła się kiedyś, realizuje się teraz i odbędzie się w przyszłości. Owy wojownik NAM, ma za cel stać się najpotężniejszym i największym wojownikiem, a na jego drodze stoi 6 'braci bliźniaków'.
Od strony technicznej gra jest wykonana bardzo dobrze. Pomimo dużych aktywnych obiektów, gra działa płynnie mimo wykonania w The Games Factory 1. Pomimo zaledwie czterech ciosów, oraz trzech ruchów turlania się, przykucnięcia i podskoku gra się wyśmienicie. Każda czynność ma swoje zalety jak i wady. Atak z góry zadaje więcej obrażeń niż z dołu ale jest wolniejszy, natomiast odcięcie głowy jest niezwykle trudne do wykonania, gdyż jest to 'najdłuższy atak' a głowa przeciwnika, też musi być w odpowiedniej odległości ale za to jest to bardzo efektowna śmierć.
Również wprowadzony Tryb fabularny składa się z 6 pojedynków (każdy z tak samo wyglądającym przeciwnikiem, w tej samej scenerii, poprzedzanym tym samym przerywnikiem z innym zdaniem). Jednak każdy kolejny oponent jest 'teoretycznie' coraz trudniejszy. Częściej stara się odciąć głowę i jeśli nie będziemy uważać, będzie mu to doskonale wychodzić. Na całe szczęście po śmierci i ponownym wejściu w gł. tryb gry nie musimy zaczynać od początku tylko od ostatniej walki.
|
||||||||||||||||||||||
Copyright (c) 2005-2009 Ślimaczek |
||||||||||||||||||||||